reklama

Super akčná Billa

Alebo ako to vyzerá v deň akcie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

V deň akcie som sa vybrala do žlto-červeného reťazca.. Dôvod? Kúpiť čosi pod zub, zapiť to fajným "mokom" a zvýšiť si adrenalín. Splnila som si len to tretie. Bola som ochotná prejsť sa na opačnú stranu nášho najväčšieho sídliska, aby som kúpila víno, ktoré leták hlásil v ponuke a v podstate už na trhu ani nie je. Lenže ako to už v tomto reťazci býva, zákazník odchádza s najväčšou NEspokojnosťou. Neviem, či na daný akciový tovar nemám šťastie alebo len všetok tovar zmizne z pultu, kým idem na nákup. A hoci mám môj zrak mierne poznačený, dané víno na pultoch nebolo. Oslovila som teda kompetentnú predavačku, ktorá okolo POLUDNIA vykladala jednu z akčných minerálnych vôd, ktorá už dávno mala byť v pulte uložená. Bol predsa deň akcie a iné markety riešia akciové letáky nočnými, aby tovar bol na pultoch už ráno. Viem to z vlastnej skúsenosti, v jednom takom popri škole brigádujem. Povedala mi, že to víno, ak príde, tak jedine večer... A ja som odišla. Prišla som o deň neskôr s tým, že tovar už bol vyložený, ale zas chýbal ten, o ktorý som mala záujem práve ja a na celej predajni nebol nikto, okrem pokladníčok a úseku mäsa, odporučili mi však priamo vedúcu. Vedúca síce hľadala, hoci vôbec nevedela, ktoré víno má hľadať, a nič nenašla... A tak som počúvala všetky možné vysvetlenia, od toho, že to víno je uložené niekto "tam dole", potom sa stihlo aj vypredať a nakoniec, že im ho vôbec neposlali. Táto super akčná ponuka ma len utvrdila v názore, že ak by aj táto obchodná sieť mala tovar o polovicu lacnejší, radšej si pôjdem nakúpiť do iných. Len mi je v tejto situácii ľúto dôchodcov, ktorí sú ochotní prejsť sa cez celé mesto, aby ušetrili aj päť korún takto bezúčelne. Byť totiž nimi, namiesto sledovania letákov, kde je kryštálový cukor najlacnejší a chodením na takéto akčné nákupy, keď je akčný jedine ten nápad by som šetrila svoje kĺby pre svoje vnúčatá...

Sandra Vencelová

Sandra Vencelová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz mi niekto povedal, že ma miluje. Odvtedy si dávam pozor na každú dažďovú kvapku, aby ma náhodou nezabila. (B.Brecht) Zoznam autorových rubrík:  vlastne, vlastnéMiniatúrynehas, čo ťa nepálirecenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu