reklama

Memoáre

... od včerajška k dnešku ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

I.kladieme kroky do námrazya dámske opätky sa snažiao pravidelné rytmyv tej zime prestávam dýchaťastmatickyII.zas mám žabacie nohyno nie si tuaby si mi podal ponožkya bol tým najbosejším z nás/bojím sa, že pády do dažďových koncovsa až pričasto začínajúmokrými nohami/III.z tvojho vlasu na mojom rukávezostala skrčená účtenka

Sandra Vencelová

Sandra Vencelová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz mi niekto povedal, že ma miluje. Odvtedy si dávam pozor na každú dažďovú kvapku, aby ma náhodou nezabila. (B.Brecht) Zoznam autorových rubrík:  vlastne, vlastnéMiniatúrynehas, čo ťa nepálirecenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu