reklama

Nicole Muller - Pretože to je na láske to strašné

/Recenzia zhrnutá do piatich viet/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

„Láska je, keď sa zídu dvaja ľudia s rovnakou neurózou" – a v prípade Mullerovej nielen s neurózou, ale aj s rovnakým pohlavím (a v podstate je to úplne jedno, láska je láska a nejde o to ku komu). V jej podaní sa to všetko scvrkne na štyri roky, po ktorých prichádza veľký tresk – nenávisť, výkriky so sebadeštrukčnými sklonmi (skutočne je lepšie plakať v jaguári ako v metre); alebo inak; 498 odsekov lomene 135 strán, delene 2 ženy mínus 1 muž sa rovná rozum (alebo cit?), láska (nenávisť?), klam (sebaklam?).Ešte inak: kniha, ktorá sa len tak sama nezavrie. „Nechty mala nalakované, už nie pre mňa,“ - práve to je na láske to strašné. Len kde je ten dôvod tresku (a koľkokrát sa ešte musím sklamať, aby som pochopila, že už nepríde)? Napriek všetkému: Som – Budem – Dúfajme (skutočne je dôležité čítať medzi riadkami).

Sandra Vencelová

Sandra Vencelová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz mi niekto povedal, že ma miluje. Odvtedy si dávam pozor na každú dažďovú kvapku, aby ma náhodou nezabila. (B.Brecht) Zoznam autorových rubrík:  vlastne, vlastnéMiniatúrynehas, čo ťa nepálirecenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu